شرايط ارتباط با فدراسيون سواركاري در هفته پاياني سال ١٣٩٨؛

 


 

متن خبر :

 

شرايط ارتباط با فدراسيون سواركاري در هفته پاياني سال ١٣٩٨؛
انجام امور اداري بصورت الكترونيكي و دوركاري 

فدراسيون سواركاري به دليل شيوع ويروس كرونا ،
در هفته پاياني سال جاري در روزهاي اداري از ٢٤ تا ٢٨ اسفندماه بصورت الكترونيكي به اداره امورجاري مي پردازد .

به گزارش روابط عمومي فدراسيون سواركاري ؛ با توجه به شيوع ويروس كرونا در كشور و اهميت حفظ سلامتي مردم و تاكيد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي مبني بر خانه ماندن و جلوگيري از حضور در تجمعات با رويكرد كاهش سرايت اين ويروس و با عنايت به اين مهم كه كليه رويدادهاي ورزشي تا پايان سال جاري لغو شده است؛ فعاليت هاي اداري اين فدراسيون در هفته پاياني سال جاري بصورت دوركاري و الكترونيكي انجام خواهد شد .

با توجه به اهميت سلامتي كاركنان و مراجعه كنندگان و همچنين احترام به جامعه مخاطب فدراسيون سواركاري ، از شنبه ٢٤ اسفند تا پايان ساعت اداري چهارشنبه ٢٨ اسفندماه اهالي محترم سواركاري براي انجام امور اداري مي توانند از طريق تلفن و فضاي مجازي با كميته هاي متبوع در تماس باشند تا امور جاري  همچنان محقق شود .

اميد است با بهبود شرايط موجود و با قطع شدن زنجيره انتقال اين ويروس ، هر چه سريعتر شرايط كشور پايدار شود و همچنان رونق در رويدادهاي مختلف ورزشي بويژه رشته مهيج سواركاري را شاهد باشيم .

اهالي محترم سواركاري همچنين مي توانند آخرين اخبار و اطلاعات مربوط به اين رشته را از طريق كانال تلگرام و صفحه اينستاگرام فدراسيون نيز دنبال كنند .