بازتاب خبر بازنشسته شدن یکی از مشهورترین اسب های درساژ در جهان در وبسایت فدراسیون جهانی سوارکاری

 

بازتاب خبر بازنشسته شدن یکی از مشهورترین اسب های درساژ در جهان در وبسایت فدراسیون جهانی سوارکاری

مادیون مرجع اخبار سوارکاری – بازتاب خبر بازنشسته شدن یکی از مشهورترین اسب های درساژ در جهان در وبسایت فدراسیون جهانی سوارکاری

لارا گریوز (Laura Graves) سوارکار پرافتخار و آمریکایی رشته درساژ اعلام کرد که یکی از بهترین اسب های خود به نام Verdades را بازنشسته نموده است. Verdades به قدری پرافتخار و در بین طرفداران رشته درساژ محبوب بود که حتی وبسایت رسمی فدراسیون جهانی سوارکاری نیز به خبر بازنشستگی این اسب واکنش نشان داد. لارا گریوز در حساب اینستاگرام خود Verdades را با عنوان “بهترین دوست” توصیف نمود و در مورد این اسب نوشت: “تو باعث شدی رویاهایی برای من به وقوع بپیوندد که من حتی تصورشان را هم نمی کردم”.

لارا از زمانی که اسب 18 ساله اش تنها شش ماه سن داشت، با او بوده است. در آن زمان لارا گریوز یک نوجوان 14 ساله بود. این زوج اسب-سوارکار جوان سال ها بعد موفق شدند به کمک یکدیگر در مسابقاتی همچون المپیک، رقابت های جام جهانی و بازی های جهانی سوارکاری مدال های رنگارنگ و مهمی را به دست بیاورند.

لارا و Verdades در آخرین مسابقه بین المللی و مهم خود موفق شدند در فینال مسابقات جام جهانی درساژ 2019 که در شهر گوتنبرگ سوئد برگزار می شد، مدال نقره را به خود اختصاص دهند. لارا گریوز پس از آن مسابقه در مورد اسب فوق العاده خود گفت:

همیشه به خودم قول داده ام که در طول مسابقات مهم به Verdades گوش دهم و بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ نمایم.

این سوارکار همچنین در مورد تصمیم خود برای بازنشسته نمودن اسبش آن هم در سالی که المپیک 2020 توکیو در پیش است، گفت: