مارکت و اسب(Income of Equine) 
تبلیغات در صنعت اسب در دنیا همیشه با استقبال فراوانی بوده از دیرباز هرکشوری که جایگاهی در این صنعت پیدا کرده همیشه سعی برآن داشته با محصولات دیگرش بنوعی پکیجی فراهم آورد وبه مشتری در قالب خدمات یا غذا یا اشانتوین و....ارائه دهد.در پاره ای از این پکیج ها ارزش آن چند برابر خود کالا یا خدمات است.مشتری را وادار به خرید از اماکن خاص با محصولات خاص وخدمات خاص میکند که نوعی انحصار را بوجود میاورد ودر تبادل افرادی که اصلا با اسب سروکار هم ندارند خود را قرار میدهد وبا گشاده رویی از کنار فروش بازاریابی میکنند.در اکثر شهرهای اروپایی برای مردم این تفکرغالب شده که فقط از فروشگاهها ومراکزی خرید وخدمات بگیرند که محصولات وصنعت اسبشان را کاور میکند وبنوعی حمایت در مقابل حمایت معنی میشود.در این تبلیغات ازلیوان وغدا ونوشیدنی تا بلیط مسابقات وبخت آزمایی هفتگی دهها قرعه کشی دیگر شامل میشود که با مدیریت در زمان ومکان اجرا میشود.این مراسمها اغلب بعد از پایان مسابقات انجام میشود وبه نوعی همه برنده وخوشحال به خانه برمیگردند.با مدیریت صحیح منابع طبیعی وانسانی در کشورمان در یک سیکل 10ساله میتوان قدمهای بسیاربزرگی در این بخش بکر ودست نخورده برداشت. باشد که آنان متوجه میشوندبرای سرزمینشان بذری بیفشانند.
منبع : صنعت اسب در ایران