کسب مقام قهرمانی یزدان ملا افضل در مسابقه پرش با اسب دررده b  نونهالان همچنین کسب مقام چهارم رضا آزادیپور در رده b نوجوانان جام نقش جهان اصفهان را به این دو عزیز قهرمان تبریک میگوییم.
روز سوم مسابقات پرش با اسب جام نقش جهان در رده های سنی نونهالان , نوجوانان باقهرمانی سوارکاران تهرانی و اصفهانی همراه بود .
به گزارش روابط عمومی هیأت سوارکاری استان اصفهان ؛ در رده سنی Bنونهالان رقابت 18 سوارکار با قهرمانی یزدان ملاافضل از باشگاه سوارکاری پارادایس اصفهان به پایان رسید که با اسب اسپرانتو به این موفقیت رسید . 
علی پورموسی با اسب فلوشیا از باشگاه شبدیز کرمان , مهدی جمالی با اسب طوفان از باشگاه زاینده رود اصفهان , ایلیا معنوی با اسب کانبریج از باشگاه آزمون تهران به عناوین دوم تا پنجم دست یافتند . 
رقابتهای رده سنی نوجوانان با حضور 17 سوارکار و قهرمانی سبحان یوسفی با اسب فوراور از باشگاه ابرش تهران همراه شد . 
حانیه مهدی زاده با اسب کوئیکی از باشگاه آزمون تهران به مقام دوم رسید . 
مهبد توکلی با اسب ام فونی از باشگاه شبدیز کرمان , رضا آزادی پور با اسب پاشا از باشگاه پارادایس اصفهان و علی یعقوبی با اسب آرتین از باشگاه شبدیز کرمان به مقام های سوم تا پنجم رسیدند . 
در رده سنی جوانان , هفت سوارکار رقابت کردند که با قهرمانی شایان شایگان با اسب آبنوس از باشگاه سیاهپوش تهران به پایان رسید . 
محمدحسین مومن زاده با اسب آرگونات و مهران شفیعی با اسب سکرت از باشگاه ماهان قم به عناوین دوم و سوم دست پیدا کردند . 
سومین دوره مسابقات پرش با اسب جام نقش جهان فردا جمعه با برگزاری رده های مالکین و بزرگسالان به پایان می رسد . پیش بینی می شود که رقابتهای روز پایانی از جذابیت و هیجان زیادی برخودار باشد .