نتایج پایانی اسبدوانی قهرمانی کشور در دزفولنتایج پایانی اسبدوانی قهرمانی کشور در دزفول
یست و یکمین جشنواره اسب عرب خوزستان با برگزاری هفته پنجم و آخرین مرحله از مسابقات اسبدوانی قهرمانی کشور، عصر جمعه در پیست سوارکاری دزفول به کار خود پایان داد. 
 این مسابقات که با شرکت استان های مختلف کشور از بهمن ماه ۹۳ به میزبانی هیات سوارکاری دزفول آغاز شده بود، امروز جمعه ۲۲ اسفند با شرکت ۵۵ اسب از استانهای تهران، لرستان، کهگیلویه و بویر احمد و خوزستان در چهار کورس به پایان رسید.
 علی صحابی عضو هیات سوارکاری استان خوزستان با اعلام این خبر در خصوص نتایج این مسابقات گفت: در کورس اسب های صفر امتیازی به مسافت هزار متر، اسب فرار دانیال مالک منصور دانیالی از شوش، اسب گلال عقیلی مالک شهاب شهاب پور و اسب مهناز مالک حامد همتی از دزفول به ترتیب اول تا سوم شدند.
 در کورس اسب های دو تا چهار امتیازی در مسافت ۱۴۰۰ متر ، اسب فرهود جمشید مالک جنابی از شوشتر و اسب کیوان مالک فربانی از گچساران همچنین اسب کوهستان عباسی مالک منصور عباسی لرکی از گچساران به ترتیب اول تا سوم شدند.
 در کورس اسب های ۸ تا ۲۰ امتیازی به مسافت ۱۴۰۰ متر نیز اسب کرنش نور به مالکیت حمید علیزاده از دزفول اول شد ، اسب لیون شاه مالک قاسم حسینی از دزفول دوم شد و اسب کلهر خوزستان مالک محمدعلی سرمست از اهواز به مقام سوم دست یافت.
 در کورس چهارم نیز که بین اسب های ۲۲ امتیاز به بالا و به مسافت ۲۲۰۰ متر برگزار گردید ، اسب فرخ خان به مالکیت سیدمحمد کاظم عالمشاه از دزفول با زمان دو دقیقه و ۲۵ ثانیه اول شد ، سب گیو مالک ملاعزیز هلاکوپور از شوش دوم شد و اسب کیومات از علی زارعی از دزفول عنوان سوم را کسب کرد.