حکیم ایگدری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: هفته بیست و یکم رقابت های سوارکاری کورس پاییزه کشور با حضور ۶۵ راس اسب برگزار شد. وی ادامه داد: اسب هایی از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد داخلی در هفت دور و به مسافت یک هزار متر و یک هزار و ۶۰۰ به رقابت پرداختند. ایگدری […]

حکیم ایگدری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: هفته بیست و یکم رقابت های سوارکاری کورس پاییزه کشور با حضور ۶۵ راس اسب برگزار شد.

وی ادامه داد: اسب هایی از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد داخلی در هفت دور و به مسافت یک هزار متر و یک هزار و ۶۰۰ به رقابت پرداختند.

ایگدری اظهار کرد: در پایان این رقابت ها، جوایز نقدی به ارزش ۴۶۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به صاحبان اسب های برتر پرداخت شد.

وی در خصوص معرفی اسب های برتر هر کورس، گفت: ترکمن طلا، یاشارعباسی و آماندا در کورس اول  و زیرستان، راکت می و  کاسترا در کورس دوم به مقام اول تا سوم رسیدند.

ایگدری ادامه داد: در کورس سوم آنیل، ریولینا و آتش و در کورس چهارم ایکس فاکتور، بای بای جان و سامیا و در کورس پنجم اورگاسیا، تانیا و اسپیریت به ترتیب اول تا سوم شدند.

مدیر اجرایی مسابقات اسبدوانی گفت: در کورس ششم  رومانیک، کمیته  و ساریسا و در کورس هفتم عقاب صحرا ۲، برلشیک و خان خوجه توانستند به عنوان اسب های برتر شناخته شوند.

ایگدری در خصوص مبالغ جوایز گفت: جمع پیش بینی سه پره این هفته ۳۵۱ میلیون و ۱۳۰ هزار ریال بود که بین ۹۲۰ نفر از کسانی که ۲۴ امتیاز را کسب کرده بودند، تقسیم شد.

وی ادامه داد: مبلغ یک میلیارد و ۱۳۵ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال برای پنج پره پیش بینی شده بود که بین ۳۱ نفر با پیش بینی درست مسابقات، یعنی ۴۰ امتیاز تقسیم شد.

ایگدری توضیح داد: در پیش بینی مبلغ پنج پره علاقمندان با خرید برگه های پیش بینی پنج اسب از کورس های دوم تا ششم را انتخاب می کنند.

وی گفت: در سه پره نیز با خرید برگه های پیش بینی سه اسب از کورس سوم تا ششم در این پیش بینی شرکت می کنند و در پایان افرادی که در مجموع پیش بینی امتیاز بالاتری کسب کنند برنده می شوند.

هفته بیست ودوم رقابت های سوارکاری با استقبال خوبی همراه بود

مدیر اجرایی مسابقات اسبدوانی در خصوص رقابت های هفته بیست ودوم گفت: در رقابت های این هفته ۶۵ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در هفت دور و به مسافت های یک هزار متر و یک هزار و ۶۰۰ متر به رقابت پرداختند.  

ایگدری ادامه داد: در کورس اول  دل دل طلا، سومبار و روزگار و در کورس دوم ایلیا خان، رومرو و متین خان و در کورس سوم ریودژ، تک نواز و سلناطلائی به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی افزود: در کورس چهارم آتیک، کراندو و ماه نظر  و در کورس پنجم گلدبرتولین، صحرا ۲ و طوفانه و در کورس ششم  فینیش لاین، اوهایو و چرچیل و در کورس هفتم گل سنگام، گردباد و بی قرار۲ به ترتیب به مقام های برتر دست یافتند.

ایگدری گفت: جمع پیش بینی سه پره این هفته ۳۴۸ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال بود که بین ۳۳۱ نفر از کسانیکه ۲۴ امتیاز را کسب کرده بودند، تقسیم شد.

وی ادامه داد: همچنین مبلغ یک میلیارد و ۹۳ میلیون و ۸۴۰ هزار ریال برای پنج پره پیش بینی شده بود که بین ۱۲۰ نفر با پیش بینی درست مسابقات اهدا شد.