مزایده اسب‌های هانوفر آلمانی در تهران
اولین مزایده اسب های هانوفر آلمان روز پنجشنبه ٢٠ آذر ماه در تالار سرپوشیده مجموعه سوارکاری دشت بهشت برگزار شد.
در این رویداد، هیئت برگزاری مزایده های انجمن اسب هانوورین آلمان که بزرگترین تولید کننده و پرورش دهنده اسب های ورزشی در دنیا محسوب می شود، متشکل از “دکتر ورنر شده” مدیر بازرگانی، “ویل هلم وگنر” مدیر انجمن مزایده، ” پیتر انگل” داور بین المللی چهار ستاره درساژ فدراسیون جهانی سوارکاری و مربیان سطح بالا از جمله “استفان میکالکه” مربی درساژ، “الکسا انگل” درسور گرندپری درساژ، “انریکو ساسن باخ” سوارکار پرش بین المللی، “توا چیمکوئنکه” سوارکار پرش بین المللی حضور داشتند.
برای این مزایده ١۶ راس اسب، متشکل از ۶ اسب درساژی و ١٠ اسب پرشی توسط انجمن اسب هانوفر انتخاب شده بودند که همگی دارای خط های خونی بسیار قابل توجه بودند و از تکنیک، حرکت و پتانسیل بسیار بالایی برخوردار بودند.
از نکات قابل توجه این مزایده ضمانت سلامت کامل اسب ها توسط هانوفر آلمان بود.
مدیر هانوفر آلمان در خلال صحبت های خود در این مزایده خاطر نشان کرد، یکی از مزایای خرید اسب از هانوفر آلمان خدمات پس از فروش است و ما با ارسال بهترین و مجرب ترین مربی ها و برگزاری کلینیک های آموزشی سعی در حفظ سلامت اسب ها و ایجاد روند مناسب آموزشی و تربیتی آنها را داریم و خریداران را تنها نخواهیم گذاشت.
وی همچنین اظهار امیدواری کرد که با حضور اسبهایی با پتانسیل بالای ذاتی و خط خونی مناسب، تاثیر بسزایی در آینده نسل اسب های ورزشی ایران داشته باشند و همچنین آمادگی خود را برای برگزاری مزایده با حضور بیش از ۵٠ راس اسب اعلام کرد.