موفقیت های بانوی سوارکار درساژ ایرانی در اروپا موفقیت های بانوی سوارکار درساژ ایرانی در اروپا  
تهران  -   سوارکار ایرانی و مادر  چهار فرزند با کسب موفقیت های ارزنده  در مسابقات بین المللی درساژ  اروپا ، برای  کسب پیروزی  در مسابقات درساژ  بازیهای  المپیک ۲۰۱۶  برزیل آماده می شود .  
به گزارش سایت فدراسیون جهانی سوارکاری خانم سهیلا سهی با اسب ( دا وی نو )  که  در مسابقات حرفه ای بین المللی در قاره اروپا با پرچم جمهوری اسلامی شرکت می کند و اخیرا نیز با حمایت فدراسیون سوارکاری در مسابقات بین المللی درساژ  سومور فرانسه به موفقیت های بسیار خوبی نائل شده است . 
این سوارکار حرفه ای ایرانی که به شغل مربیگری و آموزش  سوارکاری دربریتانیا اشغال دارد ، با کسب موفقیت در مسابقات حرفه ای اروپا توانسته به کسب امتیازات قابل توجهی نائل گردد . 
( لیست پیروزیهای خانم سهیلا سهی در بخش نتایج رسمی مسابقات درساژ در سایت فدراسیون جهانی ثبت شده و موجود است ) 
خانم سهی ۴۵ ساله که صاحب چهار فرزند می باشد ،  در گفتگو با بخش خبری سایت فدراسیون سوارکاری گفت :  من در تمامی مسابقات مهم و بین المللی درساژ با پرچم کشورم به میدان می روم و هدف اصلی من  از شرکت در مسابقات کسب  آمادگی برای شرکت دررقابتهای درساژ بازیهای المپیک برزیل با پرچم  جمهوری اسلامی ایران می باشد .
مهدی جمشید خانی پیشکسوت ، مربی و مدیر مدرسه درساژ جم  که مدتی تمرینات  این بانوی سوارکار درساژ را در ایران زیر نظر داشته در رابطه با  شرکت خانم سهیلا سهی  در مسابقات درساژ المپیک ۲۰۱۶ برزیل می گوید : ،، قدر مسلم اینکه این  فرصت نیکوئی برای ورزش سوارکاری ایران است . بهر حال اسب و سوارکاری که در مسابقات اروپائی می درخشد نمی تواند اسبی معمولی و یا سوارکاری عادی باشد . مضافا  اینکه من این بانوی ایرانی را سوارکار قابل و بسیار خوب دیدم  که می تواند برای کشورمان افتخار افرینی کند بویژه در زمانی که اسبان ما بعلت قرنطینه شانس حضور در مسابقاتی همچون رقابتهای بازیهای المپیک را ندارند این فرصت بسیار خوبی است برای فدراسیون سوارکاری می باشد که از شرکت سوارکار درساژ ایران و اسبش در بازیهای المپیک برزیل حمایت کند .