پیکارهای پرش با اسب قهرمانی کشور در قم برگزار شد

 

پیکارهای پرش با اسب قهرمانی کشور در میان درخشش سوارکارانی از باشگاه‌های تهران برگزار شد با معرفی نفرات بر‌تر خاتمه یافت.
رقابت‌های سوارکاری و پرش با اسب قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان عصر پنج‌شنبه به میزبانی چابک قم برگزار شد و در پایان این مسابقات، عنوان نخست به سوارکاری از باشگاه ابرش تهران رسید.

در این رقابت‌ها که با حضور سوارکارانی از استان‌های تهران، البرز، قم، خراسان رضوی، گیلان برگزار شد، هیئت سوارکاری قم به خوبی از عهده میزبانی این مسابقات برآمد و برگزاری این مسابقات با نظم و برنامه، موضوع قابل توجه این مسابقات بود.

پس از پایان رقابت سوارکاران نفرات اول تا ششم این فستیوال دیدنی، جوایز خود را از دستان رئیس هیئت سوارکاری قم دریافت کردند تا برترین‌های این مسابقات مورد تجلیل قرار گیرند.

در این مسابقات مسعود مکاری‌نژاد با اسب بگیرا از باشگاه ابرش تهران با زمان ۴۷ ثانیه و ۷۲ صدم ثانیه قهرمان شد و داوود‌پور رضایی با اسب ساخاری از باشگاه آزمون تهران با اختلاف تقریبی با زمان ۴۷ ثانیه و ۸۹ صدم ثانیه در سکوی دوم و نایب قهرمانی این مسابقات قرار گرفت.

نمایندگان تهران در ادامه کامیابی‌های خود در این مسابقات موفق به تصاحب سکوی سوم هم شدند چنان که سوارکار دیگری با اسب کالواریو از باشگاه ابرش تهران با زمان ۴۷ ثانیه و ۹۰ صدم ثانیه در سکوی سوم مسابقات پرش با اسب بزگراسلان کشور ایستاد.

مسعود برجیان با اسب گودگرل از باشگاه قریدل گیلان با زمان ۴۹ ثانیه و ۳ صدم ثانیه چهارم شد و علیرضا خوشدل با اسب ونکوییش از باشگاه کوهک تهران و داوود‌پور رضایی با اسب پاپلو اگین از باشگاه آزمون تهران عناوین پنجم و ششم را به دست آوردند.

هیئت سوارکاری قم یکی از هیئت‌های فعال زیر مجموعه فدراسیون سوارکاری است و از زمان انتصاب سعید کاظمی به سمت رئیس جدید این هیئت، مسابقات سوارکاری استانی و برگزاری مسابقات مختلف کشوری و بین استانی در قم با جدیت در دستور کار قرار دارد.

سوارکاران قمی در مسابقات هفتگی و ماهانه استانی در باشگاه‌های مختلف سطح قم با هم مسابقه می‌دهند و ادامه این روند می‌تواند به رشد و توسعه هر چه بیشتر این رشته در قم کمک کند.


برچسب ها : اسب+سوارکاری