با حضور رییس فدراسیون جهانی سوارکاری در ایران
رییس کمیته جانبازان و معلولین فدراسیون سوارکاری از اختصاص 10 هزار فرانک سوییس برای رشد و توسعه سوارکاری در بخش جانبازان و معلولین خبر داد.
غزاله منتظم رییس کمیته جانبازان و معلولین فدراسیون سوارکاری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: پس از ارائه طرحی از سوی فدراسیون سوارکاری مبنی بر راه اندازی رشته سوارکاری جانبازان و معلولین، رییس فدراسیون جهانی سوارکاری با حضور در کشورمان از امکانات موجود برای رشد و گسترش این رشته در کشور بازدید کرد که نهایتا با بودجه ای بالغ بر 10 هزار فرانک سوییس برای توسعه این رشته  و تهیه زیرساخت ها موافقت شد.  
وی ادامه داد چندی است برای تربیت نیروی انسانی در بخش مربیگری و در بخش داوری اقداماتی صورت گرفته است. دوره های آموزشی از آذر سال گذشته آغاز شده و کماکان ادامه دارد. در پایان آموزش ها چند مرحله امتحان عملی و کتبی از افراد به عمل می آید که در صورت قبولی گواهی دریافت خواهند کرد. 
منتظم اضافه کرد طرح سوارکاری معلولین و جانبازان در تمام کشور فعال شده است و تعداد سوارکاران در این رشته رو به افزایش است.به طوری که تعداد آنان تا پایان سال 94 به حدود 475 سوارکار در تهران و البرز رسید. 56 مربی، دانشجوی پرورش اسب و... نیز در این طرح فعالیت می کنند. 
رییس کمیته جانبازان و معلولین فدراسیون سوارکاری خاطر نشان کرد تا پایان سال 2016 کادر انسانی خود را تکمیل می کنیم و در سال های 2018 و 2019 با شرکت در اردوها و تمرینات به آماده سازی تیم خواهیم پرداخت. در سال 2020 نیز با یاری خداوند در مسابقات پارالمپیک حضور خواهیم یافت.