پيام تشكر دكتر مسعود خليلي از اهالي فرهيخته سواركاري

 


 

متن خبر :

پيام تشكر دكتر مسعود خليلي از اهالي فرهيخته سواركاري


رييس فدراسيون سواركاري با انتشار پيامي از برگزاري رويدادهاي رقابتي اين رشته در هفته اخير با رعايت پروتكل هاي بهداشتي تقدير و تشكر كرد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری ، متن پيام دكتر مسعود خليلي به شرح زير است .

" مَن لَم يَشكُرِ المَخلوقَ لَم يَشكُرِ الخالِقَ "

با اهدا سلام و تحیت

لازم دانسته از اهالی با فرهنگ ورزش های سوارکاری و اسبدوانی کشور که در هفته اخیر با به تجلی رساندن فرهنگ و رفتار غنی از دانش و آگاهی خود، فدراسیون را در برگزاری چندین مسابقه با رعایت های کامل بهداشتی و در مواردی عدم حضور خود موجبات استمرار برگزاری این رویدادهای ورزشی را فراهم آورده اند تشکر نمایم.

پس از گذشت قریب به هفت ماه مسابقه اسبدوانی در استان گلستان و در شهرستان بندرترکمن با درک و شعور بی نظیر مردم این استان و شهرستان و عدم حضور در میدانی که حتی حصاری برای آن وجود ندارد بار دیگر نشان دادند با درک صحیح از شرایط همراه مسئولین محترم استان و شهرستان و خصوصاً رئیس و معاونت اسبدوانی و دبیر هیأت استان و رئیس محترم هیأت شهرستان مسابقات اسبدوانی خوبی را شاهد بودیم.

در تهران مسابقات پرش از مانع در باشگاه آزمون با رعایت نکات بهداشتی و پروتکل ها ابلاغی به انجام رسید که این امر فدراسیون را در برگزاری این مسابقات بیش از پیش امیدوار و دلگرم می نماید جای دارد از تمامی عوامل اجرائی مسابقه و خصوصاً مدیران باشگاه آزمون قدردانی نمایم.

و اما پس از مدتی شاهد برگزاری یکی از مسابقات بسیار خوب و مطلوب زیبائی اسب اصیل ایران بودیم. طی روزهای اخیر بسیاری از علاقمندان به این رشته با ارسال پیام ضمن ابراز رضایت خود از دست اندرکاران برگزاری این مسابقه ابراز تشکر داشته اند.

این مسابقه چند ویژگی خاص داشت:
۱. به دلیل برگزاری مسابقه در فضای زیبای باشگاه دشت بهشت و وجود تمامی امکانات و تجهیزات لازم، ضمن بهره گیری از فضای مناسب، رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی به راحتی میسر گردید.
۲. به دلیل وجود بیماری و قطع ارتباط هوائی امکان دعوت از داوران خارجی میسر نگردید لیکن داوران عزیز کشور با نهایت تلاش و صمیمیت، خود باوری و ارج نهادن به پتانسیل های داخلی کشور را نمایان ساختند.
۳.به دلیل ثبت نام تعداد مناسب، مسابقه بسیار خوب در فرصت کافی و با دقت لازم در بهترین شرایط برگزار گردید.

جای دارد از رئیس، دبیر و اعضاء محترم کمیته و همه دست اندر کاران و مالکین محترم شرکت کننده و البته مدیریت محترم توانمند باشگاه دشت بهشت که همواره هر نوع همکاری لازم را در جهت برگزاری رویدادهای مختلف داشته اند تشکر و قدردانی نمایم.

و البته قدردان داوران گرامی هستم که ضمن قبول مسئولیت ، سربلند از این آزمون بزرگ بیرون آمدند.

با آرزوی سلامتی و تندرستی برای هموطنان عزیز و ارجمندمان.

مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری ج.ا.ا