نیوزیلند برای دومین سال پیاپی در مسابقه پرش جام ملت ها در امارات به مقام قهرمانی رسید

 

به گزارش وبسایت رسمی فداسیون جهانی سوارکاری، سوارکاران تیم ملی پرش با اسب نیوزیلند موفق شدند در مسابقه جام ملت ها که در شهر ابوظبی امارات برگزار می شد، مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهند. نیوزیلندی ها این قهرمانی را برای دومین سال پیاپی به دست آوردند و موفق شدند به فینال جام ملت ها در شهر بارسلونای اسپانیا صعود نمایند. پس از نیوزیلند، مصر در جایگاه دوم قرار گرفت و امارات میزبان هم سوم شد.

دنیل میچ یکی از سوارکاران تیم ملی نیوزیلند پس از کسب مقام قهرمانی، عنوان کرد:

این دومین بار در تاریخ است که تیم نیوزیلند در جام ملت ها به قهرمانی دست پیدا می کند. دفعه ی اول سال گذشته و در همین شهر ابوظبی بود که قهرمان شدیم. بنابراین، اینجا برای ما یک شهر بسیار خوب محسوب می گردد.

مسابقات جام ملتها در سال 2020، در 11 دور برگزار خواهد شد و تیم های برتر به فینال راه پیدا خواهند کرد. مسابقات امارات، دومین دور از این رقابت ها محسوب می شد و تیم هایی که قرار بود از منطقه خاورمیانه به فینال اره پیدا کنند، در رقابت ابوظبی مشخص شدند. بر این اساس، از منطقه خاورمیانه تیم های امارات و سوریه موفق شدند جواز حضور در فینال را به دست آورند و عربستان صعودی راهی فینال نخواهد شد.

دنیل میچ در بخش دیگری از صحبت های خود در مورد مادیان 11 ساله اش به نام Cinca نیز گفت:

Cinca اسب خیلی خوبیست. من فکر میکنم او امروز و در دور دوم مسابقه خیلی بهتر از دور نخست پرید. او هنوز به طور کامل با این سطح از مسابقات آشنا نیست ولی امروز خیلی با اعتماد به نفس و عالی پرید.