قهرمانی استاد سوئیسی در سیزدهمین دور از مسابقات جام جهانی پرش در منطقه اروپای غربی

مادیون مجع اخبار سوارکاری – قهرمانی استاد سوئیسی در سیزدهمین دور از مسابقات جام جهانی پرش در منطقه اروپای غربی

به گزارش وبسایت رسمی فدراسیون جهانی سوارکاری، استیو گاردت (Steve Guerdat) مردی که علاقه مندان به رشته سوارکاری به او لقب “استاد سوئیسی” داده اند، موفق شد در سیزدهمین دور از مسابقات جام جهانی پرش در منطقه ی اروپای غربی، مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهد. این مسابقه در شهر بوردو فرانسه برگزار می شد و از بین سوارکاران سرشناسی که در آن حضور داشتند، 9 نفر موفق شدند به دور دوم راه پیدا کنند.

استیو گاردت که در رقابت های امسال توانسته بود در بازل نیز به قهرمانی دست پیدا کند، مسابقات بوردو را به کمک اسبی به نام Victorio Des Frotards فتح نمود. پس از او، دنیل دوسر (Daniel Deusser) آلمانی سوار بر یکی از چندین اسب فوق العاده خود به نام Jasmien v. Bisschop نایب قهرمان شد و نایلز بروینسیلز (Niels Bruynseels) از بلژیک با اسبی به نام Ilusionata van’t Meulenhof مقام سوم را به خود اختصاص داد.

استیو گاردت در تمام طول سال 2019 در جایگاه نخست رنکینگ برترین سوارکاران پرش جهان قرار داشت. از ابتدای سال 2020، هموطن او یعنی مارتین فوکس به جایگاه اول صعود کرد اما گاردت اخیرا توانسته دوباره به رده اول صعود نماید. این سوارکار پرافتخار پس از قهرمانی در جام جهانی بوردو در مورد اسب خود گفت:

هنگامی که Victorio Des Frotards یورتمه می رود، بیشتر به نظر می رسد که او یک اسب تروبرد باشد. اینطور به نظر می رسد که شما نباید انتظار زیادی از این اسب داشته باشید اما به محض سوار شدن، متوجه می شوید که او قدم های بسیار بلندی دارد. Victorio Des Frotards اعتاد به نفس زیادی دارد و این مساله باعث می شود من او را با سرعت به سمت موانع بعدی هدایت کنم.