استفن پیترز یک قهرمانی ارزشمند را در جام جهانی درساژ ولینگتون به دست آورد

مادیون مرجع اخبار سوارکاری – استفن پیترز یک قهرمانی ارزشمند را در جام جهانی درساژ ولینگتون به دست آورد

به گزارش وبسایت رسمی فدراسیون جهانی سوارکاری، استفن پیترز (Steffen Peters) سوارکار آمریکایی و باتجربه رشته درساژ موفق شد مقام قهرمانی مسابقه جام جهانی درساژ ولینگتون را به خودش اختصاص دهد. پیترز که در این مسابقه از اسبی به نام Suppenkasper استفاده کرده بود، با این قهرمانی ارزشمند، به فینال جام جهانی درساژ در سال 2020 نیز صعود نمود.

پس از استفن پیترز، هموطنش الیویا لگوی ولتز سوار بر اسب Lonoir نایب قهرمان شد و اگنت ثینگارد از دانمارک به کمک اسب Zatchmo سوم شد. پیترز 55 ساله که در سال 2009 قهرمان رقابت های جام جهانی درساژ شده بود، در کنفرانس مطبوعاتی خود عنوان کرد:

این مسابقه یکی از آن فری استایل هایی بود که از روزها قبل برایش برنامه ریزی و تمرین کرده بودم. روزها و شب های بسیار زیادی را حتی در نور کم به تمرین پرداختم و امروز ثمره اش را در زمین مسابقه دیدم. پس از مسابقه کمی اشک ریختم و به یکی از دوستانم گفتم انگار قرار است به لاس وگاس (محل برگزاری فینال جام جهانی درساژ) برویم. این جمله را چندین بار به او گفتم اما به نظر می رسید خودم خیلی هیجام زده تر از دوستم بودم! توصیف لحظه ای که در یک مسابقه در شرایط بدی قرار می گیرید اما یک اسب فوق العاده کار را برایتان آسان می کند، بسیار دشوار است.

الیویا ولتز نفر دوم این مسابقه نیز در مصاحبه ی خود گفت:

از عملکرد اسبم بینهایت خوشحالم. چه در هنگام گرم کردن و چه در هنگام مسابقه، او فوق العاده بود. در طول مسابقه، حرکات مختلف یکی پس از دیگری از راه می رسیدند و اسب من همه را به خوبی اجرا کرد.