مارتینز وازکز مقام قهرمانی مسابقه Copa BanBajio Leon CSI4*-W را به خود اختصاص داد

مادیون مرجع اخبار سوارکاری – مارتینز وازکز مقام قهرمانی مسابقه Copa BanBajio Leon CSI4*-W را به خود اختصاص داد

به گزارش وبسایت worldofshowjumping، خوزه آلبرتو مارتینز وازکز (Jose Alberto Martinez Vazquez) موفق شد در مسابقه ای که توسط کمپانی عظیم BMW تدارک دیده شده بود، مقام قهرمانی را به دست آورد. سوارکاران بزرگی در این مسابقه شرکت کرده بودند تا خود را برای حضور در مسابقه جام جهانی لیون در منطقه آمریکای شمالی آماده کنند.

ابن مسابقه در کلاس 1.5 متر برگزار می شد و وازکز قهرمانی اش را به کمک اسبی 14 ساله به نام No Limint به دست آورد. مسیر مسابقه توسط مورا لیما از برزیل طراحی شده بود و مارتینز وازکز آن را در 38.05 ثانیه بدون خطا و سریعتر از دیگر سوارکاران حاضر در دور دوم، طی نمود.

آلبرتو سانچز کوزار (Alberto Sanchez Cozar) هموطن وازکز با ثبت زمان 43.56 ثانیه سوار بر اسبی به نام Union de la Nutria در جایگاه دوم قرار گرفت. کوزار چند روز قبل توانسته بود یک قهرمانی تاریخی را به طور مشترک در مسابقه جام جهانی گوادالاخارا به دست آورد. خوان ژوزه زندیاس سالگادو (Juan Jose Zendejas Salgado) دیگر سوارکار مکزیکی هم در این مسابقه با ثبت زمان 36.19 ثانیه با اسب Just Nice van het Indihof و مرتکب شدن چهار خطا، در جایگاه سوم ایستاد.

مارتینز وازکز پس از کسب مقام قهرمانی در صحبت هایی عنوان کرد:

در دور دوم من سعی کردم که با سرعت بالایی حرکت کنم اما در عین حال قصد نداشتم زیادی ریسک نمایم. به عنوان نفر اول وارد زمین شدم و قصدم این بود که سوارکاران پس از خودم را تحت فشار قرار دهم. بنابراین، آنها کار سختی برای رسیدن به زمان من داشتند. نقشه ی من این بود و فکر میکنم به خوبی هم جواب داد.