قهرمانی جولین ایپیلارد در مسابقه گرند پریکس سه ستاره CHG

به گزارش وبسایت گرند پریکس، جولین ایپیلارد (Julien Epaillard) موفق شد در هفته سوم مسابقات سوارکاری مدیترانه ای، مقام قهرمانی را در یک رقابت گرند پریکس به خود اختصاص دهد. این مسابقه در سطح CSI3* و تحت عنوان CHG گرند پریکس برگزار می شد. این دومین قهرمانی ایپیلارد در مسابقات مدیترانه ای سال 2020 است. این سوارکار فرانسوی در هفته نخست نیز توانسته بود در مسابقه گرند پریکس دو ستاره یا همان CSI2*، به قهرمانی دست پیدا کند. ایپیلارد هر دو قهرمانی را به کمک اسب ارزشمندی به نام Jalanta P به دست آورد.

در مسابقه ی امروز، سوارکاران مشهوری از کشورهای مختلف حضور پیدا کرده بودند. پیدر فردریکسون، ادوینا تاپس الکساندر، آلبرتو زورزی، لورنزو دی لوکا و پنه لوپه لپرووست از جمله سوارکاران نام آشنای حاضر در این گرند پیکس بودند. در دور نخست این رقابت 58 سوارکار حضور داشتند و در نهایت 12 نفر موفق شدند به دور دوم راه پیدا کنند.

جولین ایپیلارد در مصاحبه با خبرنگاران ضمن ابراز خرسندی از کسب مقام قهرمانی، عنوان کرد:

من شروع خیلی خوبی در سال 2020 داشته ام، هرچند، پایان سال 2019 هم برایم بد نبود. من یک اصطبل خیلی خوب با اسب های فوق العاده در اختیار دارم که پنج یا شش تای آنها قادر به رقابت در یک مسابقه پنج ستاره هستند. این مساله باعث می شود به راحتی بتوانم برنامه ی خوبی برای همه ی آنها در نظر بگیرم. در نهایت، همه چیز به خودم بستگی دارد و باید کمترین اشتباهات ممکن را در زمین انجام دهم.

گاهی اوقات شما روی دور هستید و همه چیز خوب پیش می رود. گاهی اوقات هم بد شانسی می آورید و پشت سر هم مرتکب خطا می شوید. در حال حاضر، همه چیز برای من در جای درست خودش قرار دارد.