ابیگیل مک آردل در راند سوم مسابقه پرش چلنج کاپ ولینگتون به مقام قهرمانی رسید

مادیون مرجع اخبار سوارکاری – ابیگیل مک آردل در راند سوم مسابقه پرش چلنج کاپ ولینگتون به مقام قهرمانی رسید

به گزارش وبسایت worldofshowjumping، ابیگیل مک آردل (Abigail McArdle) موفق شد در مسابقه CSI3* چلنج کاپ مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهد. این مسابقه بزرگ از سری رقابت های فستیوال زمستانی ولینگتون بود و 85 سوارکار در آن شرکت کرده بودند. مک آردل به کمک اسبی به نام Victorio 5 ضمن کسب مقام قهرمانی، جایزه 37 هزار دلاری این مسابقه را نیز به خود اختصاص داد.

مسیر مسابقه توسط کلوین بیواتر طراحی شده بود و از 85 سوارکار شرکت کننده در دور نخست، تنها 11 نفر موفق شدند به دور راه پیدا کنند. ابیگیل مک آردل مسیر مسابقه را در 43.98 ثانیه طی نمود. پس از او، لوکاس پورتر (Lucas Porter) سوارکار آمریکایی به کمک اسبی به نام C Hunter مسیر را در 45.39 ثانیه بدون خطا طی کرد و مقام نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد. جسیکا اسپرینگزتین (Jessica Springsteen) سوارکار پر آوازه تیم ملی آمریکا هم در این رقابت حاضر بود و در نهایت با ثبت زمان 46.98 ثانیه در مکان سوم ایستاد. اسپرینگزتین در این مسابقه از اسبی به نام RMF Tinkerbell استفاده نموده بود.

مک آردل 25 ساله پس از کسب مقام قهرمانی در مصاحبه خود عنوان کرد:

من پیش از این هیچگاه در فستیوال زمستانی سوارکاری قهرمان نشده بودم. این نخستین قهرمانی من در اینجاست و من از این بابت خیلی خیلی خوشحال هستم. راند نخست مسابقه بسیار سخت طراحی شده بود. در راند دوم من کمی ریسک کردم و به خوبی هم جواب داد.

این سوارکار در مورد اسب 14 ساله خود نیز گفت:

ما در حال ساختن رابطه ای خوب با یکدیگر هستیم. Victorio 5 اسب بسیار خوبیست و کاملا استحقاق این قهرمانی را داشت. به نظر من او بهترین اسب جهان است!