سانتیاگو لمبر فاتح مسابقه گرند پریکس 73 هزار دلاری ولینگنون شد

 

به گزارش وبسایت worldofshowjumping، سانتیاگو لمبر (Santiago Lambre) سوارکار کشور مکزیک موفق شد سوار بر اسب Cetano van Aspergem Z مقام قهرمانی را در مسابقه گرند پریکس CSI2* ولینگتون به دست آورد. این مسابقه، از سری رقابت های فستیوال زمستانی سوارکاری بود و یک جایزه 73 هزار دلاری را برای نفرات برتر شامل می شد.

سانتیاگو لمبر عضو تیم ملی پرش با اسب مکزیک بوده و به مدت 3 سال است که با اسب Cetano van Aspergem Z در مسابقات مهم بین المللی شرکت می کند. این سواکار پس از کسب مقام قهرمانی در مسابقه امروز، در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و در مورد اسبش گفت:

Cetano van Aspergem Z ذاتا یک اسب بسیار سریع است. در طول مسابقه تمام سعیم را به کار گرفتم که تمرکزم را حفظ کنم و از ابتدا تا انتهای مسیر را با یک ریتم مشخص طی نمایم. این اسب در اینگونه کلاس ها می تواند بسیار سریع حرکت کند و امشب، این کار را به خوبی انجام داد.

من سعی می کنم تا دو هفته آینده خودم را برای مسابقه چهار ستاره در ولینگتون آماده کنم و پس از آن، باید ببینیم چه پیش می آید. امسال برای اولین بار من پنج یا شش اسب در اختیار دارم و در حال برنامه ریزی هستم تا هر هفته با یکی از آنها مسابقه دهم. فکر می کنم اسب های من برای شرکت در مسابقات مختلف کاملا آماده هستند و از این بابت بسیار خوشحالم.

اریک لاماز (Eric Lamaze) سوارکار مطرح کشور کانادا در این مسابقه بسیار به کسب مقام نزدیک بود و تنها چند صدم ثانیه زمان کم آورد. لاماز در نهایت به کمک اسبی به نام Idalville d’Esprit جایگاه دوم را به خود اختصاص داد.