دنیس لینچ ایرلندی مقام قهرمانی کلاس 1.50 متر مسابقات سوارکاری بازل را به دست آورد

به گزارش وبسایت worldofshowjumping، دنیس لینچ (Denis Lynch) در کلاس 1.50 متر یا همان CSI5* 1.50m در رقابت های سوارکاری بازل مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد. این مسابقه Golden Drum نام دارد و پس از دنیس لینچ، مکس کانر از اتریش (Max Kühner) به مقام نایب قهرمانی رسید و برایان بالزایر (Bryan Balsiger) از کشور میزبان یعنی سوئیس جایگاه سوم را به دست آورد.

یازده سوارکار موفق شدند به دور دوم این رقابت مهم راه یابند و از کشور میزبان دو سوارکار جوان به نام های برایان بالزایر 22 ساله و آدری گیسر 28 ساله حضور داشتند. آلبرتو زورزی (Alberto Zorzi) سوارکار تیم ملی ایتالیا اولین نفری بود که در دور دوم سوار بر اسب Vauban du Trio وارد زمین مسابقه شد. زورزی مسیر مسابقه را در 39.74 بدون خطا طی نمود. پس از او، برایان بالزایر با اسب Jenkins ter Doorn زمان 38.95 به ثبت رساند و بالافاصله پس از او مکس کانر موفق شد به کمک اسبی به نام Jenkins ter Doorn مسیر را در 36.80 بدون خطا طی نماید.

سیمون دلیستر (Simon Delestre) سوارکار مشهور فرانسوی نیز با اسب Qopilot Batilly Z در این رقابت حساس حضور داشت و در نهایت به رتبه چهارم رسید. دنیس لینچ در مصاحبه خود پس از قهرمانی گفت:

من تنها شش هفته است که اسبم Cristello را در اختیار گرفته ام. من در راند دوم مسابقه احساس بسیار خوبی داشتم و Cristello با اعتماد به نفس زیادی پا به مانژ گذاشت. من سعی کردم پیچ ها را به تندی هرچه تمام تر طی کنم و این مساله به خوبی جواب داد. شرایط مثل همیشه در بازل خوب بود و تماشاگران فوق العاده بودند. امکانات این مسابقات در سطح بسیار بالایی قرار دارد.